PDA

Bekijk Volledige Versie : Casemod posten

Donovan
22-04-12, 17:40
Hallo,

Ik heb laatst een casemod naar jullie website gepost.
Ik heb geen e-mail of een bevestiging bericht ontvangen.
Ook was het uploaden van de foto's 1 groot drama. Eerst waren de bestanden te groot, vervolgens ondersteund hij blijkbaar een .jpg. Dus moet ik alles weer gaan converteren.

Een heel vervelend systeem. En eerlijk gezegd een beetje slordig dat ik niks krijg te horen.

Ik vind het echt een leuke website waar ik al veel heb geleerd, maar dit wou ik toch even melden.

Bedankt!

Groetjes,
Donovan

Tomas
22-04-12, 18:24
Sorry, slordig van mij. Komt bij mij binnen. Ik heb het heel druk met de Ivy Bridge-review, waarvan we het sample twee dagen voor de publicatiedatum binnenkregen. Ik ben er nog niet aan toegekomen, sorry.

Je hebt na het invullen zo'n berichtje op je scherm gekregen van 'succesvol ingediend'. Dat ding is niet statisch, dus als 'ie bij mij niet aankomt, krijg je echt een foutmelding.

Het systeem is zeker niet ideaal, maar aangezien de boel via e-mail wordt verstuurd is het limiet qua bestandsgrootte niet raar. Op de vorige versie was het 500KB per bestand en max 800x600, dus de beperkingen zijn minder streng.

De ondersteunde bestandsformaten zijn jpg, jpeg, png en gif. Dat is volgens mij vrij compleet, en ik snap je zin daarover niet helemaal. Wat bedoel je precies?

Ik hoop dat ik 'm morgen online kan zetten.

Donovan
22-04-12, 22:14
Hallo,

Misschien kwam mijn bericht wel een beetje te haastig over.
Dat met de bestandgrootte kan ik wel begrijpen.

Na dat ik 2 foto's wou uploaden kreeg ik na een minuut of 2 een pagina met: .JPG is not allowed (zo iets)

Bedankt dat je hem alsnog zo snel online hebt kunnen zetten, en hij staat mooi op de homepage :)

Groetjes,
Donovan

Snowmiss
23-04-12, 11:11
Ziet er inderdaad leuk uit.

ik snap 'm ook niet altijd (niet alleen hier) maar .JPG is niet gelijk aan .jpg ;) Oftewel case-sensitive.