Bouweenpc Forum - Powered by vBulletin

Bekijk Poll Resultaten: Geloof je dat de economische crisis opgelost is tegen 2013?

Stemmers
24. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Nee

14 58,33%
  • Ja

4 16,67%
  • Weet ik niet

1 4,17%
  • Economische crisis? Als ik geld nodig heb verkoop ik gewoon enkele goudmijnen.

5 20,83%
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 57
    Robin's Avatar
    Ingeschreven
    Tue Jan 2011
    Thanks
    11
    Ik vind wel dat inderdaad dat hele koningshuis mag opdonderen.
    Stelletje verwende klote mensen daar, alleen maar geld ontvangen waar wij voor werken, en dan ff lekker op vakantie gaan naar Saba, Curaçao, of Argentinië.
    Stelletje ezels, dat hele koningshuis.

ICT Student WhiteGraphite's Avatar
    Ingeschreven
    Tue Nov 2011
    Thanks
    0
    Ik heb nee gestemd om dat dit wel in een heel kort tijdsbestek waargemaakt moet worden.
    Maar ik hoop natuurlijk van harte dat het wel lukt om deze belofte waar te maken.

Ingeschreven
    Mon Oct 2011
    Thanks
    102
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk Berichten
    Ik vind wel dat inderdaad dat hele koningshuis mag opdonderen.
    Stelletje verwende klote mensen daar, alleen maar geld ontvangen waar wij voor werken, en dan ff lekker op vakantie gaan naar Saba, Curaçao, of Argentinië.
    Stelletje ezels, dat hele koningshuis.
    De grote + van het koningshuis is dat we door die staatsbezoeken betere handelsverdragen krijgen.
    Intel Core i5 3230M - Samsung 830 128GB - 8GB DDR3 - NVidia GT650M
    AMD Athlon II X3 455 - MSI 760GA P43-FX - 4GB DDR3 - AMD Radeon HD6450

Nieuweling
    Ingeschreven
    Thu Oct 2011
    Thanks
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maussie95 Bekijk Berichten
    De grote + van het koningshuis is dat we door die staatsbezoeken betere handelsverdragen krijgen.
    Hahahahahahahaha, geintje zeker? Die handelsverdragen worden niet gesloten door het koningshuis, noch zijn zij verantwoordelijk voor betere voorwaarden. De enige taak van het koningshuis is ceremonieel en zodoende voegen ze dus geen ruk toe aan de Nederlandse economie.

Verder snap ik nog steeds niet waarom wij nog steeds een constitutionele monarchie hebben, aangezien dat eigenlijk al een contradictio in terminis is. De grondwet stelt dat iedereen gelijk is, toch bestaan er nog dingen als majesteitsschennis en krijgt het koningshuis geld om niks te doen op basis van hun afkomst.

Moderator Richard's Avatar
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    125
    Verder snap ik nog steeds niet waarom wij nog steeds een constitutionele monarchie hebben
    Helemaal eens! De koningin heeft veel te veel macht voor iemand die niet democratisch gekozen is.
    Vaio Pro 13/Core i5/256GB PCI-e SSD | Phenom II X6/HD7950/Crucial M4 | Nexus 5
    Voor bedankjes hebben we een knop

Old Skool Snowmiss's Avatar
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wava Bekijk Berichten
    Hahahahahahahaha, geintje zeker? Die handelsverdragen worden niet gesloten door het koningshuis, noch zijn zij verantwoordelijk voor betere voorwaarden. De enige taak van het koningshuis is ceremonieel en zodoende voegen ze dus geen ruk toe aan de Nederlandse economie.
    Denk je dat nu echt? Er zijn zelfs landen waar wij met onze bedrijven niet eens in contact komen, als we geen koningshuis zouden hebben.

Verder snap ik nog steeds niet waarom wij nog steeds een constitutionele monarchie hebben, aangezien dat eigenlijk al een contradictio in terminis is. De grondwet stelt dat iedereen gelijk is, toch bestaan er nog dingen als majesteitsschennis en krijgt het koningshuis geld om niks te doen op basis van hun afkomst.
    Grotendeels mee eens.
    Ik weet te weinig van MS Windows, om hier iets zinnigs over te zeggen.

Nieuweling
    Ingeschreven
    Thu Oct 2011
    Thanks
    8
    Ik kan geen (noemenswaardig) land noemen dat niet met ons zou handelen zonder ons koningshuis. Verder hebben we altijd nog gewoon de regering die vaak genoeg bezoeken aflegt in andere landen, of dat nou persoonlijk of met een afgevaardigde is.

Spammer
    Ingeschreven
    Thu Oct 2011
    Thanks
    4
    Naast dat ze belangrijk is voor handelsdelegaties krijgt zij wel gratie verzoeken etc voor elkaar.

Nieuweling
    Ingeschreven
    Thu Oct 2011
    Thanks
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petersteenb Bekijk Berichten
    Naast dat ze belangrijk is voor handelsdelegaties krijgt zij wel gratie verzoeken etc voor elkaar.
    Mijn probleem is dat een president dat ook kan en van de president hoef je niet alle naamgenoten te onderhouden, scheelt een hoop geld hoor. Daarnaast is het ook eerlijker, want een koningshuis is niet gekozen.

Spammer
    Ingeschreven
    Thu Oct 2011
    Thanks
    4
    Dat denk ik niet, heel veel buitenlandse regeringen zijn om de een of andere reden gecharmeerd van zoiets traditioneels. Ik denk dat het komingshuis meer dingen voor elkaar kan krijgen dan een (minister) president.

Forum Rechten