Bouweenpc Forum - Powered by vBulletin

Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 87

Onderwerp: Noiz3 by z999

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jan 2012
    Thanks
    0

Noiz3 by z999

Als 1e de sponsoren, zonder hun was deze build er niet ofc

Hallo allen! Ik ben begonnen met een nieuwe casemod na een korte zoektocht voor een geschikte kast. Als snel viel mijn oog op de fractal design define xl. Naar mijn idee een uiterst geschikte kast om te modden. Deze kreeg ik ter beschikking van fractal/spacepromotion. Ik wacht momenteel nog op 2 sponsoren die nog niet gereageerd hebben tijdens de vakantieperiode, die zie je vanzelf verschijnen!

Gr!
    Laatst gewijzigd door z999; 03-02-12 om 16:08.

Administrator Tomas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun Oct 2011
    Thanks
    168
    Even een titelchange omdat sommige browsers moeite hadden met de titel . Verder belooft het wat moois te worden, ik ben benieuwd!

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jan 2012
    Thanks
    0
    Update!

Na een tijd denken de vloer eruit gehaald. Ik wou enkel de psu bedekt hebben dus dan moet er gebogen gaan worden. Eerst alles aftekenen uiteraard:

Mooi, dat gaat passen! Nu maar eens laten buigen, zo netjes kan ik het zelf niet dus ik had mijn schoonvader lief aangekeken. Die heeft hem meegenomen naar zijn werk en netjes laten buigen:

Shiny dus! Next up, venster in de case!

The Logical Thinker Romaantje's Avatar
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    65
    Ben benieuwt.
    AMD Phenom II x3 B55 4105MHz | HTC Desire (Bravo) - Paranoid Android V3.56, Android 4.2.2

Moderator
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    228
    Netjes

Spammer
    Ingeschreven
    Sun Oct 2011
    Thanks
    0
    heb je geen betere camera?
    Maar gaat de goede kant op!, deze ga ik zeker volgen

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jan 2012
    Thanks
    0
    Update

Hier wat meer duidelijkheid over wat ik ga gebruiken:

Als eerste de kap bewerkt. Gaten afgetekend en geslepen, ik dacht dat het zo een leuk design zou wezen, maar dat valt me ietwat tegen. Ik denk dat ik er nog een stuk uit snij, rechts onderin.

Onderin komt een 240 rad, met aan de wand een 280. Die paste niet, dus heb ik er een stuk uit moeten dremelen/slijpen. Zo gepiept, ik had mazzel dat het eigenlijk bijna standaard al paste. Ook de 240 past, maar dat had geen mm gescheeld

De foto's van de componenten die ik ga gebruiken, tot zover. Als 1e het sabertooth 990fx moederboard.

wwwickedleds, uiteraard!

Paar fittingen, coil, anti corrosie middel, en een kleurtje voor het water

Aansluiten geblazen dus, het past ook maar net.

Dan maar even laten draaien, onder toeziend oog van een van de dames.

Gaat prima zo denk ik!

Dit word uiteindelijk het idee, alles word gecleaned zodat je al die hectiek van de gaten niet meer ziet. Ik ga morgen de kappen maken voor de radiatoren.

Next up, heldere fotos over hoe het exact in elkaar steekt. En een gat onder de radiator voor de uitgang van de warme lucht

Ik ga niet met die dure camera door de werkplaats Mocht je details willen zien, laat het weten wat exact!

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jan 2012
    Thanks
    0
    Nieuwe update!

Zoals ik al zei, ik zou metalen covers maken voor de radiatoren. Ik ben een tijd aan het buigen geweest, vijlen, slijpen. Pfrrft, veel werk, maar het loont!

Wie dit begrijpt is een held

Enfin, dan maar eens wat aanklooien, na uren buigen, slijpen, vijlen, kwam ik met een prototype:

Het past in ieder geval, dan maar weer een uurtje vijlen. Hier mijn laatste aanwinst, carbon folie!

Past perfect, tevreden, volgende deel dan maar:

Als gegoten, ben tevreden. Ik had nog stukjes folie over, mhmhm, toch maar eens kijken of dit gaat.

Nice, next up, de boel een schoonmaken. Al het stof ed eruit, en daarna beginnen aan de covers voor de covers. Gewoon een metalen plaat over hetgeen ik gemaakt heb, zodat ik de fans niet meer zie.

Gr!
    Laatst gewijzigd door z999; 09-01-12 om 02:43.

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jan 2012
    Thanks
    0
    Ik heb het ontwerp iets verandert, dat andere was nogal saai. Enfin; enjoy!

Deel 1

deel 2

Samen...

Nu nog even zwarte boutjes kopen denks..

The Logical Thinker Romaantje's Avatar
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    65
    Nice, had ik echt niet verwacht dat het zo zou worden. Lijkt wel een beetje als je alles door elkaar aan het doen bent. Maar dat kan ook aan mij liggen.
    AMD Phenom II x3 B55 4105MHz | HTC Desire (Bravo) - Paranoid Android V3.56, Android 4.2.2

Forum Rechten