Die teaser ziet er vet uit, leuk effect.
Er komt toch wel een review van die muis he?
Die teaser ziet er vet uit, leuk effect.
Er komt toch wel een review van die muis he?
Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz| HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0
Nja, ik weet niet goed wat ik moet zeggen naast het feit dat dit naar mijn idee de fijnste muis ooit is
Veel muizen vast gehad, niks lag zo lekker in de hand als deze. Ik heb een rat 7 bestelt, en die direct weer terug gestuurd omdat hij niet prettig in de hand lag (heb je kolenscheppers als handen voor nodig). Daarna deze bestelt en geen moment spijt van.
http://tweakers.net/productreview/29...ouse-g700.html
Dit is al een geweldige review die ik niet kan verbeteren![]()
Nu sta ik voor de keuze wat ik extern ga doen. Mijn eerste intenties waren airbrushen, maar dit gaat ellendig veel tijd kosten waardoor het project toch weer vertraging op loopt.
Nu sta ik dus voor de volgende mogelijkheden:
Spuiten + airbrush (kost veel tijd)
Spuiten zonder airbrush (wit extern?)
Of simpelweg het laten uitprinten van stickers, in combi met carwrapping (snel, makkelijk).
Wat zal de beste keuze zijn denk je?
Overigens komt het moment steeds dichterbij dat ik mijn laatste contest ga houden, met ook daarin weer wat leuk dat verloot word. Hou 'm in de gaten, en laat me weten wat de beste keuze is![]()
Spuiten zonder airbrush, niet afraffelen![]()
Haf 912.
Airbrush is wel mooi, maar je moet er tijd voor hebben en dat is jouw keuze. Welke kleur trouwens?
Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz| HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0
Dno nog, ik denk dat wit van buiten wel erg strak staat. Plus het is dan de enigste in zijn soort volgens mij.
Maar dat is geen fractal def XL![]()
Ik heb helaas slecht nieuws.
Mijn relatie is stuk gelopen na 4,5 jaar en aangezien we een huis hebben gekocht moet er veel geregeld worden. Hierdoor zal mijn project een tijd stilvallen. Ik heb nu namelijk niet de tijd/energie om hier voluit voor te gaan. Na deze periode pak ik de machine weer vol overtuiging op. Deze word dus afgemaakt, maar er zal dus een vertraging inzitten.
Sterkte!