Bouweenpc Forum - Powered by vBulletin

Resultaten 1 tot 2 van de 2
    Nieuweling
    Ingeschreven
    Sat Jan 2012
    Thanks
    0

[TK] zeer mooie en krachexterne waterkoeling kits van jpiperfromance(voor kenners)

De beste externe waterkoeling kits tekoop aangeboden die er zijn.
    Een aantal jaren geleden heeft JPIperformance prachtige waterkoeling spullen gemaakt. De prestaties zijn top, de afwerking is top(echt mooi). JPIperformance heeft toen verschillende types gemaakt:

1. Tranzporterz
    2. The Quadra(2 van gemaakt).

Ik heb inmiddels een laptop en heb mijn hobby neergelegd. Ik heb beide types te koop aangeboden. Zie hieronder voor foto' s en details(Het komt niet helemaal tot zijn recht op foto' s, in het echt zijn deze units echt prachtig!). Het gaat om de behuizingen+radiatoren+120mm fans+baybussen+tygon slang. Je kan deze sets afhalen voor 120 euro per stuk of 200 euro voor beiden. ik kan het natuurlijk ook opsturen. Check de foto' s en de bijzonderheden.

1.Tranzporterz:

-Black, high gloss acryllic, met handvat en jpiperformance xlr120 radiator/heatercore in zilver met scoop (shroud) in zilver.

2. The quadra

-silver anodized aluminium, with al clear protection layer of lacquer. Baybus included. With 1,5m new tygon tubing and 2 black jpi xlr120 heatercores/radiators., 2 panaflo' s 120mm included or 2x antec 120mm blue led fans. clear window on top. This is the king of wc performance.

Laatst gewijzigd door Halo_Master; 06-11-12 om 21:11. Reden: prijzen aangepast

Nieuweling
    Ingeschreven
    Sat Jan 2012
    Thanks
    0
    Prijsaanpassing gedaan. Nog te koop.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. waterkoeling
    Door timjager in forum Overclocking & Cooling
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 25-12-13, 16:10
  2. Gevraagd : Waterkoeling