Zal het nog even aankijken dan, heb nu een bod van 150 na paar dagen op marktplaats.
Zal het nog even aankijken dan, heb nu een bod van 150 na paar dagen op marktplaats.
Je hebt een bod, da's al heel wat. Ik zou 'm inschatten op iets meer dan 200 euro, maar een compleet systeem is lastig te verkopen.
Heb je 'm wel op Tweakers.net staan?
Ik heb een alienware M11X laptop op marktplaats staan. http://computer-software.marktplaats...cessoires.html
Hier kan ik zo rond de 330 euro voor krijgen. Nu heeft iemand mij gemaild of ik een Asus x54c + 100 euro wil ruilen tegen mijn laptop. Ik heb geen idee wat die x54c tweedehands nog waard is. Het is overigens het i3 model.
Deze: http://tweakers.net/pricewatch/30265....html#tab:info dus.
Hmm, moeilijk.
Laten we eerst deze vraag beantwoorden. Wil je een laptop.
De ASUS kost rond de 500,- nieuw, maar omdat het tweedehands is maken we er rond de 450,- van. Jouw laptop kun je krijgen voor 330,-. 330 + 100 = 430,-
Persoonlijk denk ik dat je voor +/- 430,- een betere nieuwe laptop kunt kopen. Dus ik zou voor het geld gaan.
Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz| HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0
Je begrijpt het verkeerd.
Hij geeft de Asus laptop en 100 euro en ik mijn Alienware M11X laptop.
Lijkt me een goeie deal. Maar jij zegt dus dat die Asus tweedehands 450 euro waard is?
Dat zou betekenen dat ik er in totaal 550 euro voor krijg, dat is ruim 200 euro winst![]()
In dat geval zou ik het doen als je toch nog een laptop wil![]()
Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz| HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0
Ik denk dat je die ASUS ook wel voor wat aardig kan verkopen. Ik weet niet hoeveel maar wel rond de 300,- makkelijk.
Ik vraag me af wat mijn huidige systeem nog op zal brengen omdat ik over wil stappen op een laptop
Asus P5Q
Intel Core 2 Quad Q9400
Gigabyte GTX285
4GB RAM OCZ
Coolermaster CM690
Xigmatech Dark Knight
Corsair 650W Voeding
Samsung 640GB