Tjah.. Ik heb geen zin om de firmware naar de klote te helpen.
Tjah.. Ik heb geen zin om de firmware naar de klote te helpen.
Haf 912.
M4 halen iddhij kost nu echt bijna niks
De nieuwste update is 000F, je kan dan gewoon je SSD in je PC hangen (naast je oude HDD's waar Windows op staat) en dan het programmaatje draaien wat je hier vind. Dat kan trouwens ook best als er al Windows op staat. Een handleiding vind je hier (pdf).
Bij de oude firmware moest je de firmware op een CD installeren en vanaf daar installeren, maar dat hoeft dus niet meer![]()
Dus gewoon die SSD in me huidige pc hangen?
Haf 912.
Ik denk dat ik gewoon voor een i5 2310 i.c.m een Intel 520 60gb ga. Koop het trouwens bij Komplett, vele goedkoper.
EDIT: besteld.komt morgen aan.
Laatst gewijzigd door Hesselcandea; 04-05-12 om 16:04.
Haf 912.
GeForce GTX 550 Ti of Radeon HD 6850
Dit is omdat ik minimaal 2 DVI aansluitingen nodig heb en als iemand nog een beter idee heeft voor een upgrade vanaf de GTS 250 1GB is van harte welkom.
HD 6850 is veel sneller. Maar er zijn ook wel budgetkaarten met 2x DVI?
Ik heb een mini atx board (asus maximus lv gene Z)maar daar zitten 2 slots voor GPU op, maar mijn cooler zit over de eerste, is er een manier om dit op te lossen? Mijn cooler is een coolemaster 612S want hij neemt ook 1 slot voor RAM in beslag
Andere koeler nemen. Of een PCIe riser card, en je videokaart in je 6e/7e pci slot doen.
Haf 912.
Mmh er zitten maar 2 slots voor video kaarten op=1 in gebruik en de tweede kan ik dus niet bij..
Nee, 6e pci slot van je kast.. :/
Haf 912.