Hallo,
Ik heb t volgende in mijn pc zitten op het moment :
Motherboard : Asus M3a
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+, 2500 Mhz, 2 Core(s), 2 Logical Processor(s)
Adapter Description ATI Radeon HD 3800 Series
Adapter RAM 512.00 MB (536,870,912 bytes)
Resolution 1920 x 1080 x 59 hertz
4 gb of memory
Voeding HKC USP 5550
3.3v 32 A
+5v 40 A
+12v 24 A
Wil mijn pc gaan upgraden, voornamelijk om te gamen. Speel al 7 jaar Wow en uiteindelijk zit ik weer op 5 fps in raids en dat begint ... ja, me de keel uit te hangen. Nu weet ik dat wow zeer veel vraagt van een processor, meer dan van een grafische kaart welke het tegenovergestelde is bij andere games.
Was dus aan het denken aan een quadcore, dit zal iig al veel schelen. Uiteindelijk misschien ook aan een grafische kaart.Upgraden naar een 1 gb.
Nu is mijn vraag. Ben er niet meer zo in thuis sinds de quadcores er zijn. Waar kan ik het beste iets kopen. Wat kan ik het beste kopen.
Was aan het denken om voor processor / koeler / mobo /grafische kaart een 250 euro uit te geven. Aangezien de kaarten er al zijn voor 100 euro, denk ik voor de rest met 150-200 ( leuke upgrade set? ) ongeveer wel genoeg te hebben.
Nogmaals , hoeft geen high end pc te worden, wil alleen een serieuze performance upgrade hebben nu om te gamen.
Ik kan wel wat vinden, maar heb geen idee wat het beste bij elkaar past. Hoef geen intel, amd heb ik goede ervaringen mee. Andere zeggen me qua grafische kaart dat saphire goed is.
Probleem is, het moet elkaar aanvullen, kan wel een super quadcore erin vlammen met een langzame grafishe kaart, dan is mijn performance update natuurlijk ook niet optimaal.
heb zoiets gezien:
http://www.dragoncomputers.nl/compon...art/Itemid,72/
is dit iets, iemand een ander idee?
alvast bedankt voor de hulp.

Antwoord met Citaat
| HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0