Bouweenpc Forum - Powered by vBulletin

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: [NEW] [400] Martijn

Nieuweling
    Ingeschreven
    Fri Jun 2012
    Thanks
    2
    Als ik een back-up maak van mijn Windows 7 laptop, zou ik die dan op een andere Harde schijf kunnen zetten voor de OS, of werkt dat niet zo? En dan koop ik nog wel een wifi stick, want een wifi PCI kaart heb ik niet.
    Ik kan trouwens wel iets over mijn budget heen (het liefst niet), want dat geld wat ik krijg is sowieso meer dan 450 euro. En dan heb ik over een paar maanden nog mijn verjaardag, daar krijg ik waarschijnlijk ook nog geld van :P. Dus zo’n 420 tot 430 euro zou ook geen probleem zijn.
    Ik had al weleens gehoord van een SSD, maar tegenwoordig gebruiken games veel GB. Zou ik daarnaast nog een oude Harde schijf, die ik nog heb erin kunnen doen?
    Dan heb ik nog een vraag over meerdere schermen: Het leek mij wel leuk om een keer nog een PC-scherm te kopen, maar heb je daar nog iets extra voor nodig?

Professioneel amateur danielbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Mon Feb 2012
    Thanks
    17
    Het beste is gewoon om een schone installatie uit te voeren. Heb zelf nog nooit een oude installatie hergebruikt, met het idee dat dit instabiel zou zijn.

En omdat je je computer nu nog niet gaat kopen is het moeilijk en ook onverstandig om nu al je onderdelen te gaan uitkiezen. Ontwikkelingen in de computerwereld gaan razendsnel en het kan zomaar zijn dat over een paar weken wij voor hetzelfde geld een sneller systeem voor je kunnen samenstellen.

Je oude harde schijven zou ik zeker nog bewaren, die kan je gewoon gebruiken in je nieuwe systeem, naast een SSD of andere harde schijven.

Een tweede scherm aansluiten kan gewoon. Dan kan je op de ene een spelletje open hebben en op die ernaast een internetpagina. Ik denk dat je dit bedoelt, en dat kan prima. Ik heb zelf naast mijn 24" inch scherm mijn oude 19" scherm staan waar ik vaak internet en spotify open heb staan terwijl ik op mijn grote scherm een spel speel.

Als ik jou was dan zou ik wachten tot je (bijna) over het geld kan beschikken en dan een nieuwe post hier neerzetten.

Forum Rechten