Bouweenpc Forum - Powered by vBulletin

Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 64

Onderwerp: [CIP] Shirokuro

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jun 2012
    Thanks
    18

Sponsor update!

Ik ben zeer blij met het aankondigen van mijn nieuwe sponsor voor deze build, Steelseries! Hiervoor mijn speciale dank aan Geoffrey de Bie van Steelseries voor het mogelijk maken van deze sponosoring!!

Hier even een lijstje van de producten die ik gekregen heb, de foto's staan hieronder.

• Steelseries 6G V2 Pro Gaming Keyboard
    • Steelseries Sensei Pro Grade Laser Mouse
    • Steelseries Siberia V2 White Pro Gaming Headset
    • Steelseries Qck Pro Gaming Mouse Surface

Alles uiteraard in bijpassende kleuren.

Pakketje binnen!

Overzicht van de inhoud.

Steelseries 6G V2 Pro Gaming Keyboard

Steelseries Sensei Pro Grade Laser Mouse

Steelseries Siberia V2 White Pro Gaming Headset

Steelseries Qck Pro Gaming Mouse Surface

Nogmaals heel erg bedankt Geoffrey de Bie van Steelseries!

Verder heb ik sleeving besteld bij MDPC-X, die verwacht ik binnenkort binnen te krijgen. Ook heb ik een Asus Maximus V formula en een Intel core i7 3770k besteld en die verwacht ik ook zeer binnenkort binnen te krijgen. Meer informatie hierover in de volgende update!

Tot de volgende keer!
    Adios!

2. The Following User Says Thank You to Ianovski For This Useful Post:

Hesselcandea (23-07-12)

Spammer
    Ingeschreven
    Sat Jun 2012
    Thanks
    11
    Beetje japanse stijl zou inderdaad kunnen door de rode kleuren toch? Succes verder!

Moderator Richard's Avatar
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    125
    Nice! Nooit zo gekeken naar Steelseries, maar dat is toch wel lekker strak no-nonsense spul
    Vaio Pro 13/Core i5/256GB PCI-e SSD | Phenom II X6/HD7950/Crucial M4 | Nexus 5
    Voor bedankjes hebben we een knop

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jun 2012
    Thanks
    18

Update 4

Daar zijn we weer, heeft even geduurd... Ik heb namelijk een huis weten te machtigen via beheer in Steenwijk. Samen met een maat van me ga ik hier wonen. Dus ben heel druk bezig geweest met alles regelen, verhuizen enz. Maar ik heb niet stil gezeten! Er zijn weer nieuwe onderdelen binnen gekomen en heb een leuk idee bedacht voor de voorkant. Ook heb ik mijzelf opgegeven voor de Cooler Master Casemod competitie! Ga ik zeker mijn best voor doen.

Ik had ook nog een overzichtsfoto van de hardware beloofd, hieronder de foto. (Ben alleen zo stom geweest de processor er niet op te zetten) 8)7

En er zijn twee pakketjes binnen gekomen. Eentje van Azerty. Ik heb met Azerty een hele mooie deal kunnen sluiten! Waarvoor ik Jesper van Azerty heel hartelijk wil bedanken!

Een Intel Core i7 3770K + Asus Maximus V Formula en koelpasta!

Verder het pakketje van mdpc-x.

Ik ben nog niet begonnen met sleeven, dit ga ik waarschijnlijk uitbesteden. Maar gezien mijn aankomende vakanties en overige verhuizing enzo. gaat dat waarschijnlijk ook nog wel eventjes duren.

Ik ben verder gegaan met de midplate. Ik heb deze en de plaat aan de zijkant aan elkaar vast gemaakt. Ook heb ik geprobeerd het een beetje een Japanse stijl te geven door er rechthoeken in te zagen en er witte plexiglas achter te doen. Hier komen witte LED lampjes onder zodat het oplicht.

Afplakken!

Rechthoeken aftekenen.

In de kast geplaatst.

Resultaat met de witte plexi erachter.

Gaatjes boren en verzinken.

Popnagels van mdpc-x

Ik heb een deel van de hardware geplaatst om te kijken hoe het zou passen en staan. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en de looks ervan. Hieronder plaatjes!

Zo komt het met de H50 erin en fans erop.

Verder had ik nog een idee voor de voorkant. Ik wil hier 3 fans met witte LED's plaatsen. Dit past natuurlijk niet zomaar, dus ik heb aluminium gehaald bij de praxis om hier een plaat voor te maken.

Eerst de voorkant afplakken en aftekenen.

Zaag erlangs.

Plaat op maat gemaakt en erop vast gemaakt.

Fans plaatsen en aftekenen.

Helaas was het aluminium te dun en is er iets fout gegaan...

Dus maar opnieuw begonnen. Ditmaal met de bovenkant van een oude pc kast. Dit metaal is dikker en ook al zwart.

Hier nog niet mee klaar, dus to be continued...

Ik hoop snel door te kunnen, maar heb nog geen gereedschap of werkplek in mijn nieuwe woning. Moet hier dus nog dingen voor regelen. Maar hij is in ieder geval op tijd klaar voor de competitie, dat beloof ik!

Dat was het voor deze keer, probeer zo snel mogelijk een nieuwe update te plaatsen!

Tot de volgende keer!
    Adios!

6. The Following 2 Users Say Thank You to Ianovski For This Useful Post:

Hesselcandea (13-08-12),Romaantje (13-08-12)

Moderator
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    228
    Netjes! Welke GPU's zijn dat? o.o nog nooit eerder gezien.
    Love

The Logical Thinker Romaantje's Avatar
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    65
    Nice! Jammer van dat alu
    AMD Phenom II x3 B55 4105MHz | HTC Desire (Bravo) - Paranoid Android V3.56, Android 4.2.2

Pro-spammer
    Ingeschreven
    Sun Aug 2012
    Thanks
    132
    mooi! Wat ga je dan doen in het 3de kwartaal van 2013 als de nieuwe moederborden met andere socket uitkomen ,
    Laatst gewijzigd door jason.; 14-08-12 om 09:01.

Eigenwijze konijn.
    Ingeschreven
    Sun Dec 2011
    Thanks
    8
    Jason, ik weet niet als ik dit mag zeggen maar dit is niet heel gepast om gelijk tegaan vragen: wat heeft het gekost?
    En ik kan alles gewoon lezen en als ik wil kan ik het opzoeken op azerty.

BTW Keep the good work up!

Lid
    Ingeschreven
    Tue Jun 2012
    Thanks
    18
    Korte update!

Hallo daar!

Ik was even uit de running... Nieuw huis, nieuwe school. Al met al heel druk geweest met verhuizen e.d. Woon nu samen met een maat van me in Steenwijk. Heb voor mijzelf nu een leuke casemod kamer ingericht. Ben alleen nog op zoek naar iets van een boormachine (gebruikte altijd die van me moeder ). Maar ben nu eindelijk zo ver dat ik weer aan de slag kan!

System is momenteel up and running. Na de verhuizing waren beide harde schijven kapot gegaan, veel data verloren helaas... Maar ik heb nu een WD Caviar Black 1TB en een Corsair Force GT 120GB. Lekker vlot laten we maar zeggen. Met deze aankoop zijn er ook wat ideeën bij gekomen. Hierover volgt nog een update. Ik heb ook tijdens mijn vakantie in Spanje, bij mijn oude stagebedrijf daar, hele mooie vinyl stickers laten afdrukken van zowel Cooler Master als Steelseries. Leek mij een leuk extraatje voor mijn sponsors, waar ik toch wel zo ontzettend blij mee ben.

Binnenkort gaan we dus weer lekker verder, met daarbij ook de bijhorende updates!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hesselcandea Bekijk Berichten
    Netjes! Welke GPU's zijn dat? o.o nog nooit eerder gezien.
    Asus HD5870V2, leuke kaartjes of niet dan!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jason. Bekijk Berichten
    mooi! Wat ga je dan doen in het 3de kwartaal van 2013 als de nieuwe moederborden met andere socket uitkomen ,
    Och, heeft niet iedereen dat? En 3e kwartaal van 2013 duurt nog zo lang, maak ik me nu geen zorgen over.

Stay tuned en tot de volgende keer!

Pro-spammer
    Ingeschreven
    Sun Aug 2012
    Thanks
    132
    Fijn!

Forum Rechten