Zoiets. Winkelmandje. Goedkoper kan niet. Of je moet voor de demo gaan van de HD 7850 OC van sapphire.
Zoiets. Winkelmandje. Goedkoper kan niet. Of je moet voor de demo gaan van de HD 7850 OC van sapphire.
Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz| HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0
Oke bedankt ziet er mooi uit.
Nog een vraagje wat is een SATA- apparaat? Ik las namelijk dat die konden worden aangesloten op dat moederbord.
Harde schijven, SSD's en DVD-stations worden aangesloten via SATA.
Voor bedankjes hebben we de Thanks-knop.
Oke, hartstikke bedankt! Ik kies voor dat winkelmandje
Leuk weetje: Ik weet nu al dat ik AvA ga spelen (ava.ijji.com) en mensen hebben met deze videokaart en processor een cijfer gegeven op het spelen met dat, de uitkomst was beide een 10!!
Misschien moeten jullie maar een review maken over dat spel
Jullie horen nog van me! Nogmaals bedankt!
Ava heb ik volgens mij ook een tijdje gespeeld
Die hebben toch ook solder front gemaakt?
AMD FX-6100 @ 3,960 Ghz
Jup, SF hebbik ook een tijdje gespeeld maar das gewoon een kloten spel.
Ava is gewoon gruwelijk, mooie graphics alles.
Mooi om te horen, die 10 krijg je nu nog wel voor elke game![]()
Als je jou pc hebt kan je het hier posten. Als je wilt kan je zelf ook een review maken, er zijn al enkele reviews gemaakt. Onder andere over de muis in jouw mandje door mijDie van jouw over AvA kan er ook wel bij. Dat kan hier
Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz| HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0
Moederbord kan goedkoper. Deze heeft alles wat je nodig hebt.
Verder bespaar je nog wat euro's als je dezelfde videokaart hier besteld.
Verder is die monitor wel prima, maar zou ik eerder gaan voor eentje met een DVI-aansluiting erop. Geeft vaak toch een net wat scherper beeld. Deze Philips voor 109,- bijvoorbeeld. Als je net wat meer geld besteed aan je scherm heb je al snel een slag groter 24" scherm. Vind het zelf het prijsverschil zeker waard.