Bouweenpc Forum - Powered by vBulletin

Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Nieuweling
    Ingeschreven
    Wed Aug 2012
    Thanks
    1

help probleem met fan

hallo,

ik wil graag 3 fans bestellen ik zie op de open plekken van de case dat er 120 mm en 80 mm inpassen echter op de info van de case staat dat alles 120 mm is maar ik geloof dat het kleiner is kijk deze link de zijkant fan is 80 mm toch vergeleken met de bovenste? maar in de beschrijving van de case staat dat ie 120 mm please help want ik wil niet de verkeerde fan kopen

http://www.thermaltake.com/products-...?id=C_00001790

scroll naar onder voor het fan overzicht.

btw als ik 4 fans in me pc heb moet ik dan ook zuigkracht hebben of alleen er uitblazen?
    Laatst gewijzigd door marcelalberti; 22-08-12 om 21:25.

Pro-spammer
    Ingeschreven
    Sun Aug 2012
    Thanks
    113
    je meot intake en outtake hebben
    Laatst gewijzigd door jason.; 23-08-12 om 00:10.

The Logical Thinker Romaantje's Avatar
    Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    61
    De Spacecraft VF-I meet 462 x 216 x 485 mm, weegt 6,1 kilogram en is uitgerust met vier 5,25-inch, zes 3,5-inch en een 2,5-inch bay. Het voorpaneel is gemaakt van aluminium en biedt plek aan een 120 mm ventilator. Rondom de CPU-koeler kunnen twee 120 mm fans geplaatst worden en een derde 120 mm ventilator kan aan de achterzijde z'n plek vinden. Daarnaast kan een 120 mm fan in het zijpaneel en een 120 mm ventilator in de bodem geplaatst worden.
    Gewoon alles 120mm doen, koelt ook beter.
    Aan de boven- en achterkant moet je er lucht uitblazen. Aan de voor- onder- en zijkant moet je lucht in blazen.

Waarom zou je extra fans willen? Wat zijn je temps van de kast, CPU en GPU?

Wil je de volgende keer een beetje op je interpunctie letten (komma, punt, hoofletters ect.), dat maakt het lezen en het begrijpen wat makkelijker.
    Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz | HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0

Eigenwijze konijn.
    Ingeschreven
    Sun Dec 2011
    Thanks
    8
    Want hoe meer fans je in de kast doet hoe luidruchtiger het gaat worden. (en ik denk niet dat je naast een vliegtuig motor wil gamen/computeren :P)

Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    61
    Hoef niet, 2 fans op lagere snelheid is beter en stiller. Maar na 2 fans (intake + outake) maakt het niet veel meer uit, tenzij als je problemen hebt met temps.
    Trots bezitter van een AMD Phenom II x3 B55 4007,5MHz | HTC Desire (Bravo) - MildWild CM-5.0

Nieuweling
    Ingeschreven
    Wed Aug 2012
    Thanks
    1
    Mijn cpu temparaturen zijn ongeveer 40 graden idle geloof ik, maar als het een warme dag is en ik aan het gamen ben dan kan mijn gpu temparatuur op ongeveer 65 graden lopen. Ik snap dat een gpu hier tegen kan maar ik hou toch liever mijn gtx570 wat koeler in plaats van een half jaar weg te gooien omdat hij overhit raakt.

Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    61
    Maak je geen zorgen, mijn GPU loopt in de 73 graden (max) tijdens het gamen en ik heb het al 1,5 jaar

Nieuweling
    Ingeschreven
    Wed Aug 2012
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romaantje Bekijk Berichten
    Maak je geen zorgen, mijn GPU loopt in de 73 graden (max) tijdens het gamen en ik heb het al 1,5 jaar
    Ah oke maar ik ga toch denk ik 2 of 3 extra fans halen want ik wil overclocken.

Ingeschreven
    Wed Oct 2011
    Thanks
    61
    Oke, ik adviseer je om dan sowieso een in het frontpanel te doen voor koele lucht (intake). En dan een bovenin (outtake). Mocht je er drie gaan bestellen dan ook nog een in de sidepanel (intake)

Forum Rechten