Ey,
Hier mijn systemen dan maar weer even opnieuw geupload.
De opstelling zoals die hier altijd staat
De kast waar de hele zooi in zit.
De videokaart die er eerst in zat.
Vervangen op een gegeven moment voor deze 2 HD6990
En de download bak.
![]()
Ey,
Hier mijn systemen dan maar weer even opnieuw geupload.
De opstelling zoals die hier altijd staat
De kast waar de hele zooi in zit.
De videokaart die er eerst in zat.
Vervangen op een gegeven moment voor deze 2 HD6990
En de download bak.
![]()
Laatst gewijzigd door darkangel456; 01-11-11 om 01:17. Reden: extra fotos
Zo.. jij bent wat van plan op de download bak.. En dat zeker niet cheap :O
Wat zal je doen met een download systeem.... Denk niet dat je er videobewerking mee doet :P
Download bak met een 1000Watt voeding? Kan je niet beter een matx systeempje erin steken met een I3 ofzo met een 250Watt voeding? Denk dat het qua verbruik en geluid veel verschil maakt.
Voor de rest vet systeem hoor![]()
Dit waren nog onderdelen die ik nog over had. En die 1000 watt voeding was eerst me test voeding.
En verbruik en geluid maakt mij niet uit. Want hij gebruikt niet meer dan dat die nodig heeft.
En komen nog meer schijven in te hangen. Ik slaap door dat geluid heen joh xD.
Ik slaap overal doorheen.
Mhh okaj, ik wou eigenlijk meer zeggen dat wanneer je de voeding zou verkopen je al een mooi setje mobo+proc+lichte voeding zou kunnen aanschaffen. Als hij in de toekomst toch alleen als server/downloadbak moet dienen lijkt me dat toch geen slechte optie. En geluid is natuurlijk persoonlijke smaak, als mijn pc vroeger al wat te hard blaasde dan ging ik al op zoek naar een betere fan etc.
Euhm, 5 harde schijven in de ene pc en iets van 12 in de download bak en dan zeg je dat er nog meer komen?
Hoeveel geheugen heb je nodig? Of zijn het allemaal 250gb schijven die 3 kopen 1 betalen waren?
Echt zieke pc's heb je staan, hierna het bureau upgraden (lp3 style?)
Je wil niet weten wat hij allemaal op die schijven heeft staan behalve win7 + films + games. Vooral niet op de schijven in de downloadbak....
And now his watch is ended.
@ juok: Download bak: Schijven zijn 6x 1,5 TB & 8x 2 TB. 1x 500 GB voor OS.
@maussie95: muziek, games, films, programma's en .... je weet zelf wel :P Lan party kijk voer.
Amai, dat zijn veel schijven ! ik moet het stellen waneer onderderdelen voor men pc binnen zijn met 1 trage 1tb hardrive door taiwan .