Kies jij voor Sim only

  • Paul
  • 14 Days ago
  • Comments Off

Wanneer je telefoonabonnement na twee jaar eindigt kom je voor de keuze te staan. Of je gaat voor een abonnement in combinatie met een nieuwe telefoon of je kiest om je oude telefoon te behouden en een sim only abonnement aan te gaan. Dit laatste is zeker een goede optie om te overwegen wanneer je telefoon nog goed is. We laten je graag een paar voordelen van Sim only zien.

Sim only geeft meer vrijheid

In tegenstelling tot een telefoonabonnement waar je meestal twee jaar aan vast zit, geniet je met Sim only veel meer vrijheid. Een Sim only abonnement is veel gemakkelijker en sneller op te zeggen dan een normaal abonnement. Zo kun je dus snel van provider wisselen wanneer jij dat wil. Met de komst van E-Sim heb je daarvoor zelfs geen nieuwe simkaart meer nodig maar regel je alles via de ingebouwde app in je telefoon.

Een telefoon kopen via een verkoopsite

Nieuwe toestellen zijn duur en via verkoopsites worden steeds meer telefoons aangeboden en misschien vind je daar wel jouw droomtoestel. Vaak zijn deze telefoons simlockvrij en kun je dus volstaan met een sim-only abonnement. Met een zelfgemaakte constructie als deze kun je dan goedkoper uit zijn dan met een constructie via een provider.

Ruime keuze in aanbieders van Sim only abonnementen

Wanneer je kiest voor een Sim only abonnement kun je kiezen uit een zee van aanbieders. Elke provider heeft scherpe aanbiedingen en indien nodig kun je ook snel weer switchen naar een andere provider met nog betere voorwaarden. De beste sim only abonnementen vinden is dan ook een kwestie van vergelijken van de providers. Welke aanbieding past het beste bij jou en biedt de beste voorwaarden?

Sim only abonnement zelf samenstellen

De beste sim only provider laat jou zelf je ideale abonnement samenstellen. Zo kun je zelf kiezen hoeveel belminuten, sms berichten en data je in je bundel beschikbaar wil hebben en dat indien nodig ook weer eenvoudig kunt aanpassen. Zelfs al na één maand. Zo betaal je nooit voor zaken die je niet of weinig gebruikt en dat scheelt een stuk in de kosten qua abonnement. Goede klantenservice van een provider kan ook een reden zijn om voor een bepaalde provider te kiezen. Behulpzame helpdesk medewerkers die je vriendelijk te woord staan en je vragen snel en kundig beantwoorden helpen je een goede keuze te maken.

Previous «
Next »